Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obsługa klienta nową formą marketingu

29 maja 2014 | Ekonomia i Rozwój
źródło: materiały prasowe

Rozmowa | 
Mariusz Gaca, 
członek zarządu 
Orange Polska

Rz: Podczas debaty zorganizowanej przez Orange przedstawiciele różnych firm wyrażali opinię, że nie opłaca się wydawać pieniędzy na walkę o lojalność klienta, chociażby dlatego, że większość z nich i tak kieruje się ceną. Co pan na to?

Mariusz Gaca: Klienci rzeczywiście kierują się głównie ceną, ale na pewno nie wyłącznie. Coraz ważniejsze są jakość obsługi i zaufanie do operatora. Mamy ponad 20 mln klientów i widzimy, że ważne są też wrażenie z ostatniej rozmowy z naszym konsultantem na infolinii, wizyta w salonie, szybkość odpowiedzi w mediach społecznościowych czy wyróżniająca się oferta. Obsługa klienta staje się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9850

Wydanie: 9850

Spis treści
Zamów abonament